بانکبانک و بیمه

هدیه بانک سرمایه به دانش آموزان مناطق محروم استان کرمان

همزمان با پانزدهمین سالگرد تاسیس بانک سرمایه، هدایای بهداشتی ـ آموزشی این بانک به دانش‌آموزان دو مدرسه ابتدایی در کرمان اهدا شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در این برنامه که با حضور مسئولان دو مدرسه ابتدایی در شهرستان کرمان و همکاران شعبه کرمان بانک سرمایه در دو مدرسه ابتدایی واقع در منطقه‌ ای محروم از شهرستان کرمان برگزار شد، ۶۷۰ بسته اهدایی بانک سرمایه شامل نوشت‌افزار و اقلام بهداشتی (ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و…) به دانش آموزان و کادر آموزشی این دو مرکز تحصیلی اهدا شد.

در این مراسم مسئول شعبه کرمان بانک سرمایه در سخنانی کوتاه ابراز داشت: اولیا بانک سرمایه در راستای راستای عمل به تعهدات اجتماعی خود و در ادامه خدمت رسانی به مدارس مناطق محروم، اقدام به توزیع نوشت افزار و اقلام بهداشتی در بین دانش آموزان مناطق محروم نموده است. امید است با تلاش کادر درمان هرچه زودتر ویروس کرونا از میان برود و شاهد حضور همه دانش آموزان در مدارس باشیم.

این گزارش در پایان می افزاید طرح اهدای نوشت افزار و اقلام بهداشتی از سوی بانک سرمایه که به مناسبت فرارسیدن ۱۸ دی ماه، پانزدهمین سالروز تأسیس این بانک، به اجرا درآمده است، شش مدرسه از مناطق محروم کشور را شامل شده است که اخبار مربوط به سایر مدارس طی روزهای آتی انتشار خواهد یافت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا