بین الملل

قیمت نقره به بالاترین رقم طی ۵ ماه اخیر رسید

قیمت نقره روز دوشنبه به بالاترین سطح خود در پنج ماه گذشته رسید و تعداد شرکت های کوچک استخراج نقره در استرالیا افزایش یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، قیمت نقره روز دوشنبه به بالاترین سطح خود در پنج ماه گذشته رسید و تعداد شرکت های کوچک استخراج نقره در استرالیا افزایش یافت.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

این امر پس از فراخوان رسانه های اجتماعی برای خرید این فلز و تقلید از هیجانی که باعث شده قیمت سهام “گیم استاپ” طی دو هفته ۱۵۰۰ درصد افزایش یابد، صورت گرفت.

قیمت هر اونس نقره در معاملات نقدی با افزایش ۷.۴ درصدی به ۲۸.۹۹ دلار آمریکا رسید که بالاترین میزان از اواسط ماه آگوست محسوب می شود.

بر اساس این گزارش، سهام تعداد معدودی از شرکتهای معدنی مانند Argent Minerals ، Boab Metals و Investigator Resources بیش از ۱۵ درصد جهش داشته است.

وب سایت های فروش سکه نقره نیز از تقاضای بی سابقه و تاخیر قابل توجهی در تحویل شمش نقره خبر دادند.

این تحولات آخرین نمونه از خرید دسته جمعی معامله گران طی یک زمان کوتاه به ویژه معامله گران سهام و دارایی های پرریسک دیگری است که ضرر زیادی را برای سرمایه گذاران عمده به دنبال داشت.

قیمت نقره از زمان تعطیلی روز چهارشنبه و همزمان با انتشار پیام هایی در انجمن های اینترنتی مانند سایت “ردیت” که کاربران را به خرید این فلز ترغیب کرد، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا