ارتباطات و فناوري اطلاعات

درخشش همراه اول در آخرین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران

در بیست و سومین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، همراه اول در شاخص‌های «بهره‌وری کل عوامل» و «بازده فروش» در «گروه ارتباطات و مخابرات» رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز یکشنبه ۲۶ بهمن‌ماه، در مراسمی که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر و دبیر همایش و جمعی از مسؤولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی شرکت‌های برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از این شرکت‌ها تقدیر شد.

در این ارزیابی، شرکت‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بالاترین بهره‌وری کل عوامل» معرفی شدند.
بر این اساس، هولدینگ همراه اول در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص «ارزش افزوده» رتبه دهم و در گروه «ارتباطات و مخابرات» از نظر شاخص‌های «بهره‌وری کل عوامل» و «بازده فروش» موفق به کسب رتبه نخست شد.
همچنین از شرکت‌های وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت نقش اول کیفیت (ناک) موفق شد رتبه چهارم در شاخص «بیشترین فروش» را در گروه «ارتباطات و مخابرات» کسب کند.
سازمان مدیریت صنعتی ایران، به‌عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران کرده و بیست‌وسومین رتبه‌بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۸ شرکت‌ها بوده است.
سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را «گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌های فی‌مابین»، «ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی» و «شفاف‌سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا