اقتصاد کلان

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد به میزبانی دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت دفاع، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد توسط دانشگاه صنعتی مالک اشتر با همکاری انجمن علمی مدیریت دانش در پنجم اسفندماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

محورهای کنفرانس شامل بلاکچین و مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد دانش بنیان و کاربردهای بلاکچین در صنعت می باشد و مقالات مورد پذیرش این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا، کنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه خواهد شد.

همچنین بخوانید

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد؛ مورد حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه های برتر کشور از جمله علم وصنعت ایران، علامه طباطبایی، صنعتی قم، یزد، گیلان، اردکان، پیام نور و دانشگاه بین المللی امام رضا می باشد.

انجمن علمی اقتصاد توسعه منطقه ای، انجمن علمی فرماندهی و کنترل، اتحادیه انجمن های علمی فناوری، نوآوری و تجاری سازی، انجمن مدیریت ایران، انجمن بلاکچین، انجمن مدیریت فناوری ایران، انجمن تعالی کسب و کار ایران، سازمان سمت، پژوهشگاه رنگ و پیام رسا وابسته به شهرداری تهران، دیگر حامیان این کنفرانس  هستند.

فناوری بلاکچین یک نوع سامانه ثبت اطلاعات و گزارش و اشتراک گذاری میان همه اعضاء یک شبکه می باشد به گونه ای که استفاده از رمزنگاری و توزیع داده ها امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت شده را از بین می برد. علاوه بر ارتقاء امنیت داده ها، شفافیت، قابلیت ردیابی و تمرکز زدایی از جمله مهمترین ویژگی های این فناوری است.

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد آبان ماه سال گذشته در تهران برگزار شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا