انرژی

شایسته نیست در پایتخت انرژی کشور مردم با کمبود آب دست‌وپنجه نرم کنند

استاندار بوشهر گفت: شایسته نیست مردم در استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم کنند، لذا تامین آب مورد نیاز مردم استان یک تکلیف و واجب برای مدیران مربوطه است و باید نهایت همت و تلاش خود را برای این مهم انجام دهند.

عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر با اشاره به پیگیری های مستمر مدیریت استان برای تامین آب مورد نیاز در استان اظهار کرد: در این راستا جلسات و پیگیریهای متعددی برای رفع مسائل و مشکلات تامین آب در استان در حال انجام است و هدف ما جلوگیری از تنش آبی در تابستان آینده است.

وی افزود: یکی از پروژه های مهم استان برای تامین آب، اجرای مخازن آب در نقاط مختلف است که تعیین تکلیف وضعیت اجرای پروژه های مخازن آب استان توسط شرکت آب و فاضلاب و مدیران مربوطه ضروری است و نباید اجازه دهیم پروژه های مخازن آب معطل بمانند.

همچنین بخوانید

مقام عالی دولت در استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به کمبود بارش باران در استان، باید سازوکاری فراهم شود که تا قبل از شروع فصل گرما، مشکلی برای تامین آب در تابستان نداشته باشیم.

گراوند تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که اجازه ندهیم مردم استان در تابستان آینده با مشکلات تامین آب مواجه شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت های موجود در استان بوشهر، اجازه ندادیم تاکنون استان با بحران آب مواجه شود لذا باید برای تابستان آینده هم برنامه ریزی کرده تا با مشکل تامین آب مواجه نشویم.

استاندار بوشهر یادآور شد: شایسته نیست مردم در استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم کنند، لذا تامین آب موردنیاز مردم استان یک تکلیف و واجب برای مدیران مربوطه است و باید نهایت همت و تلاش خود را برای این مهم انجام دهند.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیران حوزه آب استان بوشهر برگزار شد، مدیران مربوطه آخرین گزارشات مربوط به پروژه های آبرسانی در استان را ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا