بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۰۳

امروز سهامداران شرکت‌های لعابیران، فرآورده‌های نسوز ایران و همکاران سیستم در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه میهن، فرآودره‌های غذایی و قند چهارمحال و نیروگاه زاگرس کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۰هزار و ۵۱واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۲هزار و ۶۶۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲میلیارد و ۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۲هزار و ۵۱۸میلیارد تومان در ۲۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لعابیران، فرآورده‌های نسوز ایران و همکاران سیستم بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، حفاری شمال و فولاد کاوه جنوب کیش بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۱۲میلیون و ۱۵۳ هزار ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۶۹۴میلیارد تومان در ۴۵۲هزار نوبت، آیفکس ۹۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۰۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه میهن، فرآودره‌های غذایی و قند چهارمحال و نیروگاه زاگرس کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توزیع دارو پخش، پتروشیمی غدیر و اعتباری ملل بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا