بورسبورس اوراق

درج شرکت سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با نماد «وسهرمز» در بورس تهران

شرکت سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با سرمایه ۹۶,۱۰۷ میلیارد ریال با نماد «وسهرمز» به عنوان بیست و هفتمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، مدیریت پذیرش اوراق بهادار طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و آیین ­نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب ۴ مرداد ۱۳۹۹شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ هیئت پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه­‌گذاری استان هرمزگان به عنوان بیست و هفتمین شرکت سرمایه‌­گذاری استانی و پانصد و هشتاد و سومین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه­‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه­‌گری‌­های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسهرمز، Vasehormoz» در فهرست نرخ­های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه‌­گذاری استان هرمزگان از تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ تحت شماره ۱۱۱۰۹ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا