بورسبورس اوراق

افزایش ۲۳هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ پایانی بهمن

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲۳هزار و ۹۴۱واحد افزایش، معادل ۱.۹۷درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۷۲میلیارد و ۲۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۲۳هزار و ۵۵۹میلیارد ریال در بیش از ۴میلیون و ۵۰۷هزار و ۵۲۱دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۱۱.۶۲، ۴۳.۸۸ و ۱۲ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۸۱۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۰۷هزار و ۴۵۲میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۵۶.۶۵ و ۳۸.۶۹ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۳۰بهمن ماه با ۲۳هزار و ۹۴۱واحد افزایش، معادل ۱.۹۷درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۳۸هزار و ۳۵۷واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۵ هزار و ۸۹۸واحد افزایش معادل ۳.۷۶ درصد رشد کرد و رقم ۴۳۸هزار و ۹۵۸واحد را به نمایش گذاشت.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۵هزار و ۸۰۶واحد افزایش به رقم ۹۰۶هزار و ۸واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹هزار و ۴۹۳واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۵۰۵هزار و ۷۱۹۷واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۹۳ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۰.۷۸ درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا