اقتصاد کلان

محمد علی افتخاری زیدآبادی رییس جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد

طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، محمدعلی افتخاری زیدآبادی به سمت ریاست جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی حکمی از سوی فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی محمد علی افتخاری بعنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شد.

در این مراسم که با حضور، عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد در سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد، از زحمات قسوریان جهرمی تقدیر و حکم افتخاری ابلاغ گردید.

همچنین بخوانید

در بخشی از حکم افتخاری آمده است:

بدینوسیله، با عنایت به مصوبه مورخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۹ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به مدت سه سال منصوب می شوید و انتظار می رود در راستای برنامه های دولت دوازدهم و برنامه های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی اهتمام ورزید.

در پایان این حکم نیز می خوانیم: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، افتخاری دارای تحصیلات عالی در رشته مدیریت دولتی، گرایش تحول و مدیریت آینده پژوهی، می‌باشد.

شایان ذکر است وی پیش از این نیز عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان اموال تملیکی بوده است و همچنین ریاست امور منابع انسانی و پشتیبانی، مدیر مسئولی نشریه برنامه، عضویت در شورای راهبری توسعه مدیریت، دبیری هیأت امنای صندوق قرض الحسنه از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی در سازمان برنامه و بودجه است.

ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل معاونت نظارت و راهبردی رئیس جمهور، دبیری هیأت امنا و رئیس خودگردانی مجتمع‌های آموزشی و رفاهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیریت اجرایی و مشاورت قائم مقام مرکز تحقیقات استراتژیک ، مسؤلیت پیشبرد امور مرتبط با راه اندازی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا(APDIM) و عضویت در هیأت امنای باشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون بسکتبال از دیگر سوابق شغلی افتخاری می‌باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا