بورسبورس اوراق

افزایش ۸۷ هزار واحدی شاخص بورس در بهمن ماه

شاخص بورس در بهمن ماه گذشته با ۸۷ هزار و ۶۳۹ واحد افزایش، معادل ۷.۶۲ درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در بهمن ماه امسال طی ۲۰روز معاملاتی تعداد ۲۱۵میلیارد و ۵۵میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۰۵۷۳هزار و ۹۵۱میلیارد ریال در بیش از ۲۱میلیون و ۶۸۶هزار و ۳۷۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۹.۵۸ درصد رشد و ۸.۱۲ و ۳۰.۳۲ درصد کاهش را نسبت به ماه قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۲ میلیارد و ۷۲۷ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۱۷هزار و ۶۸میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳۷.۸۸ و ۱۲۷.۴۷ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات ماه منتهی به ۳۰بهمن با ۸۷هزار و ۶۳۹واحد افزایش، معادل ۷.۶۲درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۳۸هزار و ۳۵۷واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۸هزار و ۵۳۴واحد افزایش معادل ۱.۹۸ درصد رشد کرد و رقم ۴۳۸هزار و ۹۵۸واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۹۲هزار و ۶۱۲واحد افزایش به رقم ۹۰۶هزار و ۸واحد و شاخص بازار دوم با ۷۷هزار و ۸۲۸واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۵۰۵هزار و ۱۹۷واحد رسیدند که به این ترتیب در ماه گذشته شاخص بازار اول با ۱۱.۳۹ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۳.۲۱ درصد رشد همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا