انرژی

صفری ملکیان: اجازه نمی دهیم به عزت ملت بیش از این لطمه وارد شود

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در راس امور است و همه باید به قوانین مصوب مجلس توجه کنند، تاکید کرد: اجازه نمی دهیم بر عزت ملت بیش از این لطمه وارد شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد صفری ملکیان نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون مصوب مجلس در خصوص اقدام راهبردی در رفع تحریم ها توسط دولت، عنوان کرد: خطاب به ملت شریف ایران می گویم، ایرانی نجیب، شریف و اصیل است، در این مجلس اجازه نمی دهیم بر عزت، شرافت و استقلال شما و اصول انقلاب اسلامی که برای آن هزینه ها شده است بیش از این لطمه وارد شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در راس امور است، مجلس محل قانونگذاری است و قانون آن برای همه شخصیت ها در کشور فصل الخطاب است، مردم منتظر ما هستند و ما به آنها قول دادیم و همه باید این مهم را آویزه گوش کنند که هر شخصی در این کشور باید تابع قانون باشد، مجلس ما مجلس بیانیه نیست که صرفا چندین نفر آن را امضا کنند و احساسات ایجاد شود بلکه این مجلس، مجلس قانون و نظارت است، از دلایل تصویب این قانونی که تصویب شد وحدت، یکپارچگی و هوشمندی بود.

همچنین بخوانید

صفری گفت: یک عده ای از خارج مجلس به فکر این نباشند که با شیوه “اختلاف ایجاد کن و حکومت کن” به امید اختلافات درونی مجلس باشند که این سرابی بیش نیست.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خطاب به دولتمردان عنوان کرد: راه خطای ۷ ساله را دوباره تکرار نکنید، اگر آمریکا کدخدا است ما بالاتر از کدخدا، خود خدا را داریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا