بین الملل

دولت انگلیس برای جبران هزینه کمک‌های کرونایی مالیات شرکت‌ها را افزایش می‌دهد

رسانه های انگلیسی اعلام کردند که وزیر دارایی این کشور قصد دارد مالیات مشاغل را افزایش دهد تا هزینه کمک های کرونایی را جبران کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس، قصد دارد مالیات مشاغل را افزایش دهد تا هزینه های کمک های کرونایی این کشور را جبران کند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

انتظار می رود دولت انگلیس مالیات مشاغل را از ۱۹ پنی از هر پوند افزایش داده و مسیری را ترسیم کند که به موجب آن تا زمان انتخابات سراسری بعدی به ۲۳ پنی در هر پوند افزایش یابد.

این اقدام به طور رسمی در تاریخ ۳ مارس اعلام خواهد شد و به گفته ساندی تایمز قرار است سالانه ۱۲ میلیارد پوند (۱۶.۸ میلیارد دلار) مالیات به بودجه انگلیس اضافه کند.

 یک منبع ناشناس گفت: افزایش مالیات شرکت ها بیش از حد انتظار خواهد بود و تمدید برنامه های پشتیبانی نیز بیش از انتظار مردم خواهد بود.

گزارش شده است که افزایش تدریجی مالیات پاییز امسال با افزایش حداقل یک پنی در پوند، آغاز می شود و در سال های بعدی بیشتر می شود.

طبق گفته نزدیکان وزیر دارایی انگلیس، رقم مالیت برای شرکت های این کشور از ۲۳ درصد فراتر نخواهد رفت.

این اقدام برای تقویت بودجه انگلیس پیش بینی شده است که بودجه لازم را برای دولت جهت تمدید طرح کمک های مالی کرونایی، کاهش مالیات بر ارزش افزوده و وام های کسب و کارها حداقل تا ماه آگوست تامین می کند.

ماه گذشته، وزارت دارایی انگلستان اعلام کرد که قصد دارد بسته کمک جدیدی به ارزش ۴.۶ میلیارد پوند (۶.۲ میلیارد دلار) برای حمایت از شرکت های این کشور که به علت تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا آسیب دیده اند، فراهم کند.

این اقدام که شامل کمک های بلاعوض به ارزش ۹۰۰۰ پوند است، با هدف کمک به شرکت های خرده فروشی، هتل ها و رستوران ها و مراکز تفریحی و گردشگری برای جلوگیری از ورشکستگی در ماه های اول سال ۲۰۲۱ انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا