ارتباطات و فناوري اطلاعات

حضور همراه اول با محوریت ۵G در نمایشگاه ایران‌تلکام

گروه همراه اول با محصولات و سرویس‌های مرتبط با سه سطح حوزه کسب‌وکاری خود در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌تلکام حضور دارد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با شعار «لحظه‌ها به سرعت ۵G می‌رسد» و چشم‌انداز دیجیتالی‌سازی در بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران‌تلکام ۲۰۲۱) که از روز سه‌شنبه ۵ اسفند به‌مدت چهار روز آغاز به‌کار می‌کند، به رونمایی و معرفی آخرین دستاوردهای فناورانه، دیجیتال و سازمانی خود می‌پردازد.

اپراتور اول تلفن همراه با حضور در این رویداد تخصصی، ضمن ارائه آخرین دستاوردها در حوزه تکنولوژی ارتباطات سیار و بسترهای فناورانه مدرن، راهکارهای سازمانی (B2B) و پلتفرم‌های دیجیتال خود را نیز در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار می‌دهد.

در این رویداد بین‌المللی «دموی ربات نسل پنجم»، «API Console با رویکرد توجه به کسب‌وکارهای هوشمند»، «معرفی آخرین محصولات و سرویس‌های سوپراپ روبیکا»، «سرویس‌های سازمانی همراه اول با نگاه بر گسترش شبکه شرکای تجاری»، «سرویس‌ها و تجهیزات بومی مورد حمایت اپراتور اول تلفن همراه» و «اقدامات حمایت‌گرانه از کسب‌وکارهای نوپا»‌ در گروه همراه اول عرضه می‌شود و «پلتفرم شاد» نیز حضور دارد.

لازم به ذکر است، هم‌زمان با آغاز این رویداد و برای نخستین بار توسط همراه اول، سایت نسل پنجم نمایشگاه بین‌المللی تهران زیر بار رفته و فرصت تست سرعت ۵G و برخی سرویس‌های مبتنی بر این فناوری را در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاهی به‌صورت عمومی قرار می‎دهد.

«ایران‌تلکام ۲۰۲۱» از روز سه‌شنبه ۵ تا جمعه ۸ اسفندماه ۱۳۹۹، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و همراه اول در سالن ۲۷ پذیرای علاقه‌مندان است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا