بورسبورس اوراق

ارزش بازار به ۴ میلیون و ۷۷۱ هزار میلیارد ریال رسید

بورس اوراق بهادار تهران امروز در روند نوسانی قرار گرفت و در پایان معاملات شاخص کل با کاهش ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۷۶ واحد رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شاخص کل با معیار هموزن امروز ۱۰۱۰ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۳۳ هزار و ۳۸۵ واحد رسید. ارزش روز امروز بورس تهران به بیش از ۴ میلیون و ۷۷۱ هزار میلیارد ریال رسید

بر اساس این گزارش، امروز معامله‌گران در بورس تهران ۳۳۵ هزار نوبت معاملاتی را به ثبت رسانده و ارزش معاملات را به عدد ۶۸ هزار و ۴۷۷ هزار میلیارد رساندند و حجم معاملات به ۶ هزار و ۷۹۴ هزار میلیارد ریال رسید.

شاخص کل و شاخص قیمت با معیار هموزن ۰.۹ درصد کاهش یافتند، شاخص آزاد شناور ۰.۸۲ درصد کاهش یافت، شاخص بازار اول بورس ۱.۲ درصد کاهش یافت و شاخص بازار دوم بورس ۰.۶۹ درصد کاهش یافت.

امروز نمادهای شاخص‌ساز در کاهش شاخص اثرگذار بودند بگونه‌ای که بیشترین اثر کاهشی را نمادهای فولاد مبارکه،‌ ملی مس، پتروشیمی خلیج‌فارس، شستا، گل‌گهر، هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و پالایش نفت اصفهان بر عهده داشتند.

نمادهای پر تراکنش در بورس شامل پتروشیمی بوعلی، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری سیمان تأمین،‌تأمین سرمایه امین، سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق، بانک ملت و سیمان آرتا اردبیل بوده‌اند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا