بورسبورس اوراق

مزایای عیان و نهان سوپرمارکت مالی/کرمان میزبان چهاردهمین شعبه سوپرمارکت مالی ایران

چهاردهمین شعبه سوپرمارکت مالی ایران در خیابان هزار و یک شب کرمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان مبدع و موسس سوپرمارکت مالی در مراسم گشایش چهاردهمین شعبه در کرمان تاکید کرد: حیطه فعالیت سوپرهای مارکت مالی در کرمان و سایر نقاط ایران فقط و فقط محدود به چند فرصت سرمایه گذاری مانند بورس، تامین مالی از طریق اوراق بدهی یا سیستم بانکی و انجام امور بیمه ای نیست؛ اگرچه سوپرمارکت مالی تمام این مزایا را در دل خود یک‌جا فراهم دارد اما این موارد تنها مزایای عیان سوپرمارکت‌های مالی است، این نوع سوپرمارکت‌ها، مزایای پنهانی نیز دارند که کارآفرینان و فعالان اقتصادی کرمان می‌توانند فرصت های بالقوه موجود در این فرایند را به بالفعل تبدیل کنند .

وی گفت: فلسفه ایجاد سوپرمارکت‌های مالی، ایجاد یک درگاه مشترک متقابل در هر شهر است. به گفته او، سوپرمارکت‌های مالی ، با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت های پیدا و پنهانشان می توانند در رونق اقتصاد تاثیرگذار باشد.

همچنین بخوانید

خواجه نصیری گفت: ما علاوه بر آمادگی برای تسهیل فرایند تامین مالی تمام پروژه ها، از منابع و امکانات مطلوبی در بازارهای مالی  نیز برخوردار هستیم و می توانیم بستر لازم را برای  رشد و توسعه بیش از پیش استان کرمان را فراهم کنیم. البته این مهم با توجه به صبغه‌ و سابقه مسئولان و متولیان استان کرمان ، شدنی است.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن گفت: این شرکت ضمن این که در طول چهار سال گذشته در مجموعه بازار سرمایه ایران فعالیت‌های توسعه‌ای بسیاری انجام داده است. با بخش زیادی از فعالان اقتصادی استان کرمان از جمله شرکت ملی صنایع مس و گل گهر سیرجان ، کرمان موتور ، آرین ماهتاب گستر و هواپیمایی ماهان همکاری داشته است، به طوری که بدون اغراق می‌توان گفت؛ این شرکت ها همکار استراتژیک ما هستند.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن تاکید کرد: بخش های آماده توسعه کرمان نیازمند زیرساخت های لازم هستند و برای پیوند دادن منابع و ظرفیت ها نیاز به پایگاه هایی مانند این شرکت داریم.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا