بورسبورس اوراق

افت ۳۲هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۳۲هزار و ۵۲۵واحد کاهش، معادل ۲.۶۳درصد افت کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۲۲میلیارد و ۸۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۱هزار و ۷۰۰میلیارد ریال در بیش از ۵میلیون و ۲۸۸هزار و ۸۰۲دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۶۹.۳۳ و ۵۱.۹۳ درصد افت و ۱۷.۳۳ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۵۹۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۹هزار و ۵۴۳میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۵.۷۵ و ۳۵.۲۸ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۸ اسفندماه با ۳۲هزار و ۵۲۵واحد کاهش، معادل ۲.۶۳درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۰۵هزار و ۸۳۲واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۴ هزار و ۵۶۲واحد کاهش، معادل ۱.۰۴ درصد افت کرد و رقم ۴۳۴هزار و ۳۹۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۰هزار و ۸۱۰واحد افت به رقم ۸۸۵هزار و ۱۹۸واحد و شاخص بازار دوم با ۷۶هزار و ۲۲۵واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۲۸هزار و ۹۷۲واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۳۰ درصد افت و شاخص بازار دوم با ۳.۰۴ درصد کاهش همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا