ارتباطات و فناوري اطلاعاتپرداخت الکترونیک

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری؛ حضور پرسود در بازار رمزارزها

خرید و فروش ارز دیجیتال این روزها به یک راه مطمئن برای کسب درآمد تبدیل شده است. به خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید گفته می‌شود. برای ترید کردن استراتژی‌ها و راه‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از این استراتژی‌ها، نوسان گیری از بازار رمزارزها است. در این مقاله می‌‌خواهیم نکاتی را برای نوسان گیری از بازار و کسب درآمد مناسب بررسی کنیم. در انتها نیز یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

چرا نوسان گیری در بازار رمزارزها، پردرآمد است؟

اگر بخواهیم ماهیت بازار ارز دیجیتال را درک کنیم، باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشیم. بازار کریپتوکارنسی یک بازار نوپا است. به زبان دیگر این بازار به نسبت بازارهای مالی دیگر دنیا، عمر طولانی ندارد و به همین دلیل بازیگران (خریداران و فروشندگان) کمتری در آن فعالیت می‌کنند.

همین مساله باعث می‌شود که قیمت ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو بسیار پرنوسان باشد. این مساله فرصت‌های طلایی و زیادی را برای نوسان‌گیری از بازار در اختیار تریدرها قرار داده است اما باید مواظب خطر سقوط هم بود!

همچنین بخوانید

نوسان‌گیری از رمزارزها؛ بازی با آتش

بازار کریپتو یک مارکت دو طرفه است. به عبارت دیگر هم با کاهش  و هم با افزایش قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توان سود مناسبی را از بازار به دست آورد. اما مساله اینجاست که کسب سود مستلزم حرکت هوشمندانه و منطقی در بازار است.

به عبارت بهتر بی‌گدار به آب زدن نه تنها باعث کسب سود نخواهد شد، بلکه تمام دارایی‌های شما را به آتش خواهد کشید. اما برای اینکه در نوسان‌گیری موفق عمل کنید، بهتر است چند نکته را به خاطر بسپارید.

·         هر تریدی به استراتژی نیاز دارد

نوسان‌گیری یا سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازار رمزارزها و هر نوع خرید و فروشی به یک استراتژی ترید نیاز دارد. منظور از استراتژی ترید این است که دقیقا برای خود مشخص کنید که قرار است از چه رمزارزهایی نوسان‌گیری کنید، حد ضرر را چقدر در نظر خواهید گرفت و برنامه شما برای هر رمزارز چیست.

·         در تحلیل تکنیکال قوی شوید

تریدهایی که با هدف نوسان‌گیری و در زمان کوتاه انجام می‌شود، به دانش و توان تحلیل تکنیکال بالایی نیاز دارد. پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت تحلیل تکنیکال خود حسابی وقت بگذارید. از مفاهیم پایه شروع کنید و با آزمون و خطا و خواندن مقالات و تحلیل‌های تریدرهای بزرگ و موفق بازار، بر عمق دانش خود بیفزاید. دقت داشته باشید که تسلط بر تحلیل تکنیکال، دارایی‌های شما را از خطر سقوط حفظ کرده و به شما در انجام تریدهای پرسودتر کمک می‌کند.

·         همیشه بیت کوین را زیر نظر داشته باشید

شاید این مساله کمی عجیب به نظر بیاید، اما همیشه بیت کوین را زیر نظر داشته باشید. مهم نیست که قصد نوسان‌گیری در خرید و فروش بیت کوین را دارید یا نه. اما همیشه به خاطر داشته باشید که بیت کوین بیشترین حجم معاملات بازار را در اختیار دارد. در حقیقت تغییرات بیت کوین بر روی روند افزایش یا کاهش قیمت سایر ارزها هم تاثیر مستقیم می‌گذارد. به همین دلیل حتما روند تغییرات بیت کوین را دنبال کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. با استفاده از یک ماشین حساب می‌توانید فرآیند محاسبه بیت کوین به تومان، ریال و سایر ارزها را انجام دهید. به این ترتیب و با یک محاسبه ساده قادر خواهید بود که میزان سود خود را مشخص کنید.

·         مدیریت ریسک؛ برگ برنده‌ای برای نوسان گیری

دانش مدیریت ریسک، یکی از دانش‌هایی است که حسابی به شما در مدیریت درست سبد سرمایه‌تان کمک می‌کند. دقت داشته باشید که عموما نوسان‌گیری با ریسک بیشتری همراه است و اگر سرمایه عظیمی را برای نوسان گیری وارد بازار کنید، عملا دارید با سرمایه خود قمار می‌کنید. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای یادگیری مدیریت ریسک، وقت بگذارید. از مفاهیم پایه شروع کرده و همزمان با آموختن مفاهیم، دانسته‌های خود را در ترید به کار اندازید.

کدام ارز دیجیتال برای نوسان گیری مناسب‌تر است؟ همه ارزها، هیچ کدام از ارزها

قیمت ریپل، قیمت اتریوم، قیمت بیت کوین، استلار و هر ارزی دیگر در نوسان است. بنابراین همه این نوسانات فرصتی عالی برای کسب سود را در اختیار ما گذاشته‌اند. بنابراین در جواب سوال اصلی مقاله باید بگوییم که پاسخ به سوال اصلی این مقاله کاملا بستگی به شما دارد. در حقیقت اگر شما نکات گفته شده در این مقاله را رعایت می‌کنید، از نوسان هر ارزی می‌توانید سود خوبی را به دست آورید. اما اگر این نکات را رعایت نکنید و بی‌گدار به آب بزنید، قطعا بازنده بازار خواهید بود.

 

از خرید و فروش تا آموزش تریدینگ؛ با نوبیتکس وارد کریپتوکارنسی شوید

در این مقاله نکات مهم نوسان‌گیری از ارزهای دیجیتال را با یکدیگر بررسی کردیم. طبیعتا یادگیری مدیریت ریسک، تحلیل تکنیکال و تقسیم سبد سرمایه به زمان بیشتر و خواندن مقالات جامع‌تری نیاز دارد. در حقیقت این مقاله یک نقطه شروع است. نقطه شروعی که به تصمیم شما می‌تواند ادامه پیدا کند. اگر تصمیم شما حضور در بازار رمزارزهاست، پیشنهاد ما این است که عبارت نوبیتکس را در گوگل جستجو کرده و وارد بزرگ‌ترین صرافی آنلاین ایرانی شوید.

در نوبیتکس علاوه بر خرید و فروش رمزارزها، می‌توانید با معرفی دیگران از ترید بقیه نیز سود کسب کنید. یکی دیگر از جذابیت‌های نوبیتکس، مقالات جذاب، کاربردی و به‌روزی است که توسط متخصصان و کارشناسان صرافی نوبیتکس نوشته می‌شود. این مقالات می‌تواند دانش شما را در زمینه بلاکچین، مفاهیم رمزارزها، تحلیل تکنیکال و خرید و فروش رمزارزها افزایش دهد و شما را برای ورود به بازار آماده‌تر کند. پس همین حالا وارد سایت نوبیتکس شده و از امکانات این صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا