بانکبانک و بیمه

نقش سازنده همکاری بانک ها در سرعت ایجاد سامانه ها و کاهش هزینه ها

بانک پارسیان و کارآفرین در حوزه‌های فناورانه تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین بانک پارسیان و بانک کارآفرین در حوزه‌های فناورانه عصر روز شنبه ۹ اسفندماه ۹۹ با حضورکورش پرویزیان و محمدرضا فرزین و به میزبانی بانک پارسیان برگزار شد.
رویکرد تفاهم نامه دوجانبه بانک پارسیان و بانک کارآفرین همکاری طرفین و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آنها در حوزه‌ی فناورانه و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری مشترک از جمله؛ سامانه های عملیات بانکی و داده، کیف پول و پرداخت های خرد و … است.
کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این مراسم ضمن تشکر از همکاران بانک کارآفرین و بانک پارسیان در تنظیم این تفاهم نامه به ظرفیت ها، قابلیت ها و زیرساخت های مطلوب بانک پارسیان و کارآفرین اشاره و هدف از امضای این تفاهم نامه را هم افزایی بیشتر برای دو مجموعه و کاهش هزینه های اضافی برای سرویس دهی بهتر به مشتریان و مردم ذکر کرد.
دکتر پرویزیان افزود : چارچوب همکاری بانک پارسیان با کارآفرین بلند مدت و فراتر از رابطه اقتصادی است و امیدواریم که ظرفیت ها و قابلیت های هر دو مجموعه موجب ایجاد محصولات و خدمات جدید و بهروری بیشتر و ارزش افزوده برای هر دوبانک شود .
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به دستور العمل ها و بخشنامه های جدید بانک مرکزی و ضرورت ایجاد ساماندهی جدید توسط بانک ها گفت : در همکاری بانک ها، سرعت ایجاد سامانه ها افزایش و هزینه های آن کاهش می یابد و اگر اتحاد و ائتلاف بین بانک ها بیشترشود، بهتر می توان به مشتریان و مردم خدمت رسانی کرد.
دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین نیز در مراسم امضا و تبادل این تفاهم نامه گفت: بسیاری ازدستورالعمل های جدید محصول مشترک بین بانکهاست و همکاری های مشترک از صرف هزینه و زمان برای اجرایی شدن روال این دستورالعمل ها می کاهد.
فرزین با اشاره به همکاری نزدیک به ٧ ماهه تیم کارشناسی دو بانک کارآفرین و پارسیان برای انعقاد تفاهم نامه مشترک افزود: تفاهم نامه مذکور در٨ حوزه اساسی تنظیم شده که ظرفیت های همکاری دو بانک در ارایه خدمات به مشتریان را افزایش می دهد.
مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید بر اینکه سود حاصل از همکاری های دو بانک به مشتریان می رسد خاطر نشان کرد: موضوعی که درکنار این تفاهم نامه ها اهمیت دارد استفاده از امکانات یکدیگر است که می تواند به نفع مشتریان و مجموعه بانک ها باشد ، برای مثال دربانک پارسیان مراکز پشتیبان و بحران وجود دارد و بانک کارآفرین نیز به تازگی مراکزی را به عنوان مراکز پشتیبان و بحران راه اندازی کرده است.
وی در همین حال با اشاره فعالیت های بانک کارآفرین ادامه داد: فعالیت با تاپ برای پذیره نویسی مربوط به حق تقدم افزایش سرمایه آغاز شده است.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا