صنعتصنعت، معدن، تجارت

برگزاری مراسم فارغ التحصیلی اولین دوره پسا دکترای مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط

کسب و کارهای کوچک و متوسط، بخش عمده اقتصاد ایران و آلمان را تشکیل می دهند و امیدواریم که فارغ التحصیلان این دوره بتوانند نقش فعالی در مشاغل خصوصی و همچنین ساختارهای بخش دولتی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با بیان این سخنان در مراسم فارغ التحصیلی دانش پذیران اولین دوره پسا دکترای مدیریت SME ها افزود: این دوره یک تلاش مشترک بین سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه فنی FHM آلمان بود که نتایج بسیار خوبی به همراه داشت و فرصتی عالی برای تبادل تجربه بود که امیدواریم در آینده این روابط را گسترش دهیم.
کیانی بختیاری با اعلام صدور گواهینامه مشترک برای فارغ التحصیلان این دوره اظهار داشت: این دوره پاسخی به نیازهای کسب و کارهای های کوچک و متوسط ایرانی برای انتقال و استفاده از تجارب بین المللی خصوصاً از کشورهای پیشرفته مانند آلمان است.
وی تاکید نمود: سازمان مدیریت صنعتی در حال حاضر یکی از اهداف خود را ایجاد گروه مدیریت SME ها قرار داده است و برای این منظور از فارغ التحصیلان و تجربیات آنها استفاده خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: علاوه بر این، در تلاش هستیم در آینده نزدیک با مساعد تر شدن شرایط همه گیری کرونا، ارزیابی و رتبه بندی SME ها را از طریق همکاری با FHM آغاز کنیم. همچنین، با همکاری این دانشگاه در حال برنامه ریزی دوره های مشترک DBA هستیم.
وی در پایان از همکاری هیات مدیره دانشگاه فنی FHM و اساتید ایرانی و آلمانی این دوره تشکر و قدردانی کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا