صنعت، معدن، تجارت

امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی سایپا و سازمان آموزش فنی و حرفه ای

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین گروه خودروسازی سایپا و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف افزایش دانش فنی و توسعه نیروی انسانی متخصص و ماهر امضاء شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و گروه خودروسازی سایپا با هدف تأمین نیروی انسانی ماهر؛ ارتقای شاغلین؛ تضمین کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری به امضای سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور رسید.

از مهم‌ترین موضوعات این تفاهم نامه، برنامه‌ریزی و اجرای طرح تعیین سطح مهارت نیروهای شاغل گروه سایپا، برنامه ریزی و اجرای طرح آموزش سفارش محور و اجرای طرح آموزشی نمایندگی‌های مجاز و خدمات پس از فروش سایپایدک است.

در این تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور متعهد شد برنامه‌ریزی و اجرای طرح سنجش مهارت، تضمین کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان از طریق ارتقا مهارت شاغلین در مراکز کارآموزی جوار کارگاهی را انجام دهد.

از تعهدات گروه سایپا در این تفاهم‌نامه می‌توان به فراهم سازی زمینه اشتغال مهارت آموختگان دوره‌های آموزشی بخش خصوصی و دولتی سازمان در نمایندگی‌های سایپا یدک در سراسر کشور اشاره کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا