بانکبانک و بیمه

خیزش عملکردی گروه بانک پارسیان در ۶ ماهه سال ۹۹ ؛ کسب ۳۱ هزار میلیارد ریال سود تلفیقی تنها در نیمی از سال

آینده روشن در انتظار سهامداران بانک پارسیان

بانک پارسیان با ارایه صورت های مالی شش ماهه از عملکرد درخشان گروه بانک در سال سخت اقتصادی  پرده برداری کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بررسی صورت های مالی بانک پارسیان نشان می دهد که سود خالص تلفیقی این بانک در نیمه نخست امسال با رشد حدود ۲۱۲۰ درصدی نسبت به  مدت مشابه پارسال به بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال رسیده است.
بر اساس این گزارش، سود خالص تلفیقی بانک در شش ماهه منتهی  به پایان شهریور امسال  بالغ بر ۳۱ هزار و ۲۱۸ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال بوده  که نشان دهنده  افزایش ۲۱۲۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است. آنگونه که صورت های مالی منتشر شده نشان می دهد سود خالص تلفیقی بانک در نیمه نخست سال گذشته بالغ یک هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال بوده است.
بانک پارسیان برای حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای و پاسخ به خواسته سهامداران با اقدامات ارزشمندی همچون؛ توسعه سبد محصولات، پیگیری مستمر معوقات، افزایش میزان سپرده‌های جاری، افزایش منابع ارزان قیمت، کاهش بهای تمام شده پول و غیره توانست خیزشی بلند در راستای بهبود شرایط این بانک و حرکت به سوی دستیابی به سود با کیفیت و پایدار بردارد.
بانک پارسیان در راستای واگذاری دارایی ها و املاک مازاد  اقدام به عرضه شرکت های اپال کانی پارس و لیزینگ پارسیان در بورس با ارزش بازار حدوداً ۳۰۰ هزار میلیارد ریال کرده است که برای سهامداران ارزش افزوده  ایجاد نموده و قدم محکم و مثبتی برداشته شد. همچنین انتظار می رود طی چندماه آتی شرکت فولاد سبزوار نیز در بورس عرضه شود که مجموعه این عوامل آینده ای روشنی را برای سهامداران بانک نوید می دهد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا