امور زیربناییتعاون و اشتغال

صدور ۱۰۰ مجوز آموزش ایمنی و بهداشت کار به بخش خصوصی

معاون روابط کار وزیر کار از صدور یکصد مجوز آموزش ایمنی و بهداشت کار از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت بهداشت کار در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای عالی حفاظت فنی در یکصد و شصت و ششمین نشست این شورا اظهار داشت: شورای عالی حفاظت فنی نقش بسزایی در صیانت از نیرو کار و ترویج فرهنگ ایمنی جامعه دارد.

شاکرمی با اشاره به روند اصلاح و بازنگری آئین نامه‌های متعدد در نشست‌های سال جاری شورای عالی حفاظت فنی افزود: تدوین، تصویب و ابلاغ ۲ آئین نامه ایمنی در تونل سازی و ایمنی در جایگاه‌های عرضه سوخت شورای عالی حفاظت فنی از جمله مهمترین دستاوردهای این شورا در سال جاری است.

وی از صدور ۱۰۰ مجوز آموزش ایمنی به بخش خصوصی از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در سال ۹۹ خبر داد و افزود: این اقدامات، نقش مؤثری در توسعه فرهنگ ایمنی در سطح جامعه داشته است.

در این نشست علی مظفری، دبیر شورای عالی حفاظت فنی نیز ضمن ارائه گزارشی از مصوبات چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری مشاوران حفاظت فنی گفت: نحوه اخذ تأییدیه ایمنی در جایگاه‌های عرضه سوخت و همچنین تعرفه توافق شده برای ارائه خدمات در جایگاه‌های عرضه سوخت حسب آئین نامه مرتبط هیئت دولت، از جمله مصوبات شورای عالی حفاظت فنی در کمیته‌های تخصصی و شورا است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا