امور زیربناییراه و ساختمان

اولین برگزارکننده نمایشگاه در شرایط کرونایی نیستیم/ اگر از وزارت بهداشت مجوز نداشتیم در نمایشگاه ریلی شرکت نمی‌کردیم

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: اگر از وزارت بهداشت و دستگاه‌های ذیربط مجوز برای برگزاری این نمایشگاه گرفته نمی‌شد، در آن شرکت نمی‌کردیم.

همچنین بخوانید

سعید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره انتقادات مبنی بر ازدحام جمعیت در هشتمین نمایشگاه ریلی و عدم رعایت برخی از پروتکل‌ها و واکنش وزیر راه و ترک نمایشگاه اظهار داشت: اگر از وزارت بهداشت و دستگاه‌های ذیربط مجوز برای برگزاری این نمایشگاه گرفته نمی‌شد، در آن شرکت نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: درباره موضوعاتی مانند اخذ مجوزها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه، برگزارکننده آن باید پاسخگو باشد که شرکت راه‌آهن برگزارکننده نبوده است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه هشتمین نمایشگاه ریلی، اولین نمایشگاهی نیست که در شرایط کرونا برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاهی نبوده که در این شرایط کرونایی و در شرایط الزام برای پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و پیش از این هم در یک سال گذشته نمایشگا‌ه‌های متعددی برگزار شده است.

رسولی افزود: البته باید توجه داشته باشید که نمایشگاه ریلی امسال نسبت به سنوات گذشته با غرفه‌های کمتر و تعداد افراد کمتری برگزار می‌شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا