صنعتصنعت، معدن، تجارت

معرفی ایدرو به عنوان غرفه برگزیده نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

در پایان هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ، با حضور مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و معاون حمل و نقل شهرداری تهران لوح غرفه برگزیده به پاویون ایدرو اهداء شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ،در این لوح ، از همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی قدردانی شده است. غرفه ایدرو هم چنین از منظر رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عنوان غرفه برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در مراسم جداگانه ای تندیس یادبود غرفه برگزیده از طرف حمید رضا آملی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی به پاویون ایدرو اهدا شد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه شرکتهای توسعه مهندسی و ساخت واگنهای مسافربری رهنورد و مجتمع صنعتی اسفراین در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

ارائه تازه ترین دستاوردها و تکنولوژی صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقا تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ اسفند ماه ۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران دائر بود.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا