خودروصنعت، معدن، تجارت

فولکس واگن به برقی کردن خودروهای خود سرعت می‌دهد

شرکت "فولکس واگن" آلمان اعلام کرد که به منظور سرعت بخشیدن به روند تولید خودروهای برقی، قصد دارد سهم اتومبیل های کاملاً الکتریکی خود از کل فروش اروپا را تا سال ۲۰۳۰ بیش از دوبرابر افزایش دهد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی “فولکس واگن” آلمان روز جمعه اعلام کرد که به منظور سرعت بخشیدن به روند تولید خودروهای برقی، قصد دارد سهم اتومبیل های کاملاً الکتریکی خود از کل فروش اروپا را تا سال ۲۰۳۰ بیش از دوبرابر افزایش دهد.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

دومین خودروساز بزرگ جهان هنگام رونمایی از استراتژی “تسریع” خود گفت: پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۷۰ درصد از کل فروش خود در اروپا، به خودروهای کاملاً برقی این شرکت اختصاص یابد. این در حالی است که هدف قبلی این شرکت ۳۵ درصد بود.

رالف برنداستاتر، رئیس فولکس واگن و همچنین عضو هیئت مدیره این گروه خودروسازی، گفت: با استراتژی “تسریع” ما در حال افزایش سرعت در مسیر رسیدن به آینده دیجیتالی هستیم.

بر اساس اعلام فولکس واگن، در چین و ایالات متحده، سهم خودروهای الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد برای تبدیل شدن به برند اول جهان در تولید خودروهای الکتریکی، از رقبایی مانند تسلا پیشی بگیرد.

برنداستاتر گفت: از بین تمام تولیدکنندگان بزرگ، فولکس واگن بیشترین شانس را برای پیروزی در این رقابت دارد. در حالی که رقبا هنوز در میانه راه تحول به سمت خودروهای الکتریکی هستند، ما گام های بزرگی در جهت تحول دیجیتال برداشته ایم.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا