بورسبورس اوراق

افت ۲۷هزار واحدی شاخص بورس در هفته دوم اسفند

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲۷هزار و ۹۱۵واحد کاهش، معادل ۲.۳۲ درصد افت کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۲۱میلیارد و ۵۴۲میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۱هزار و ۷۹۰میلیارد ریال در بیش از ۳میلیون و ۴۳۰هزار و ۴۵۰دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۲.۴۶ درصد افت، ۰.۰۴ درصد رشد و ۳۵.۱۴ درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۶۶۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۷۰هزار و ۹۰۲میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۵.۸۶ درصد افت و ۱.۹۵ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۵ اسفندماه با ۲۷هزار و ۹۱۵واحد کاهش، معادل ۲.۳۲ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۱۷۷هزار و ۹۱۷واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳ هزار و ۱۳۱واحد کاهش، معادل ۰.۷۲ درصد افت کرد و رقم ۴۳۱هزار و ۲۶۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۲هزار و ۹۸۲واحد افت به رقم ۸۶۲هزار و ۲۱۶واحد و شاخص بازار دوم با ۴۷هزار و ۶۴۳واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۳۸۱هزار و ۳۳۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۶۰ درصد افت و شاخص بازار دوم با ۱.۹۶ درصد کاهش همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا