بورسبورس اوراق

بورس تهران پس فردا، میزبان یک عرضه اولیه است

تعداد ۳۴۵ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، پس فردا(چهار‌‌‌شنبه) با نماد معاملاتی "مدار" در بورس تهران عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، تعداد ۳۴۵ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، پس فردا(چهار‌‌‌شنبه) در بورس تهران به روش ثبت سفارش عرضه اولیه می‌شود.

همچنین این میزان سهام در محدوده قیمتی ۴۷۵۰ تا ۵۰۵۰ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۴۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: مدیر این عرضه اولیه شرکت کارگزاری بانک ملی ایران، متعهد عرضه شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و متعهد خرید شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی به میزان ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشد.

همچنین تعداد ۳۴۵ میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در حالی پس فردا(۲۰ اسفند) عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۲۹۹میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۴۶میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار به عنوان پانصد وهفتاد و هفتمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “سرمایه‌گذاری‌ها” و طبقه “سایر واسطه‌های مالی” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “مدار” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا