كشاورزی و دامپروری

سردار شکارچی: اقتصاد نیازمند راه‌حل‌های فناورانه است

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقتصاد نیازمند راه‌حل‌های فناورانه است گفت:همانطور که دشمن در مقابله با جهاد نظامی و دفاعی ایران وحشت دارد باید به همان میزان در عرصه جهاد اقتصادی هم وحشت داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی سردار شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در رویداد تا ثریا اظهار داشت: جمله معروف ما می توانیم در این نمایشگاه متبلور است و جوانان ما در شرایط تحریم توانستند و دشمن را ناامید کنند.

وی افزود:عرصه جهاد امروز در واقع جهاد علمی و فناوری است و همانطور که دشمن در مقابله با جهاد نظامی و دفاعی  ایران وحشت دارد باید به همان میزان در عرصه جهاد اقتصادی هم وحشت داشته باشد.

همچنین بخوانید

اگر مسئولان نیز روحیه جوانان را داشته باشند و به آنها اعتماد کنند به مراتب موفقیت های بیشتری در ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

سردار شکارچی گفت: با شروع گام دوم انقلاب جوانانی به صحنه می آیند که آینده سازان این کشور خواهند بود.

وی گفت: فعالیت دشمن هوشمند و هدفمندانه است اما کارهای جوانان متخصص نیز برای کشور امیدآفرین است  و باید در زمینه اقتصاد هم راه‌حل‌هایی فناورانه داشته باشیم.

وی در حاشیه این نمایشگاه در پاسخ به سوالی درباره دلایل استعفای سردار سعید محمد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این رفت و آمدها امری معمول است و دلیل خاصی ندارد.

سردار شکارچی در پاسخ به اینکه آیا قرار است سردار سعید محمد در انتخابات شرکت کند گفت: این موضوع را باید از خود ایشان سوال کنید.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا