راه و ساختمان

آشنایی با یکی از ایده آل ترین پروژه های ساختمانی به نام برج نارنجستان در منطقه چیتگر

چند سالی می‌شود که منطقه ۲۲ یا همان چیتگر خودمان، مورد توجه ساختمان‌سازان قرار گرفته و سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت این منطقه جذب کرده‌است. پروژه‌های زیادی در این منطقه اجرا شده‌اند و یا در حال اجرا هستند؛ اما در میان همه آن‌ها، تعدادی از پروژه‌ها جزء بهترین‌ها هستند.

برج نارنجستان نیز در لیست بهترین‌های این منطقه قرار دارد. ما بی دلیل و بدون اثبات کردن این موضوع، سعی نداریم تا به شما چیزی را دیکته کنیم؛ بلکه با دلیل و مدرک به شما عالی و ایده‌آل بودن برج نارنجستان را ثابت می‌کنیم.

 

همچنین بخوانید

معرفی برج نارنجستان:

پروژه نارنجستان اولین بار در سال ۱۳۹۷ استارت خورد و گود برداری آن شروع شد. آن زمان قرار بود فقط یک برج تحت عنوان برج نارنجستان چیتگر باشد اما بعد از مدتی که از شروع ساخت این برج گذشت، شرکت سازنده، یعنی شرکت ابنیه آکام، به فکر ساخت برج نارنجستان دیگری افتادند؛ به این دلیل که از برج نارنجستان اولی استقبال خوبی شد و خیلی سریع اعضاء آن وارد پروژه شدند و سهمی از این برج را خریداری کردند. وقتی هیئت مدیره شرکت ابنیه آکام این حج از استقبال را دید، به فکر توسعه پروژه افتاد و اینچنین شد که اولین برج این پروژه، نارنجستان ۱ نام‌ گرفت و راه را برای ساخت نارنجستان ۲ و ۳ و ۴ باز کرد.

آنقدر این شرکت در ساختمان‌سازی و خصوصا در ساخت و سازهای منطقه ۲۲ خوب و عالی عمل کرده است که پذیره نویسی برج نارنجستان ۴ در عرض ۸ ساعت تکمیل شد و پروژه برا گودبرداری و ادامه مراحل ساخت آماده شد.

برج نارنجستان ۱ و ۲ در اواخر سال ۱۴۰۰ تحویل داده می‌شوند. برج نارنجستان ۳ در نیمه اول سال ۱۴۰۱ و نارنجستان ۴ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ موعد تحویل‌شان است.

این شرکت به خوش‌قولی و کیفیت ساخت و سازش معروف است و وقتی تاریخی برای تحویل پروژه تعیین می‌کند، در همان تاریخ پروژه را به بهترین شکل به پایان می‌رساند و تحویل می‌دهد.

پس برج نارنجستان چیتگر یک پروژه متشکل از ۴ برج دوقلو می‌باشد که شرکت سازنده آن با همان قدرتی که برج نارنجستان ۱ را شروع به ساختن کرد، نارنجستان‌های دیگر را نیز با همان قدرت و کیفیت می‌سازد؛ هم از مصالح بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده می‌کنند و هم استانداردهای ساخت و ساز را کاملا رعایت می‌کنند.

بررسی دلایل ایده‌آل بودن برج نارنجستان:

خب از آنجایی‌که در قسمت قبل همین مقاله، به شما توضیح دادیم که پروژه نارنجستان در واقع متشکل از ۴ برج دوقلو است که هر کدام خصوصیات و مشخصات خاص خودشان را دارند. تمامی امکاناتی که این برج‌ها دارند، ایده‌آل بودن این پروژه را اثبات می‌کند.

برج نارنجستان ۱ دارای ۲ طبقه منفی پارکینگ، ۱ طبقه لابی و لابی من ۲۴ ساعته، انباری اختصاصی برای هر واحد، سیستم اعلان و اطفاء حریق، درب ضد سرقت برای هر واحد، سالن اجتماعات، سالن ورزش، سالن بازی برای کودکان، دارای سهم تجاری، ۴ آسانسور، آنتن مرکزی، اینترنت مرکزی، سالن بیلیارد، دوربین مدار بسته، نورپردازی شیک و محوطه سازی زیبا و سیستم سرمایش-گرمایش اختصاصی برای هرواحد است و همه این موارد از دلایل ایده‌آل بودن و جذابیت این برج برای سرمایه‌گذاران است.

برج نارنجستان ۲ دارای ۲ طبقه پارکینگ به صورت زیرزمینی، انباری اختصاصی برای هر واحد، درب ضد سرقت برای هر واحد، سیستم سرمایش-گرمایش مجزا برای تک تک واحدها، پارکینگ دوچرخه، سیستم اعلان و اطفاء حریق، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، سالن بازی برای کودکان، سالن مطالعه و ۴ لاین آسانسور می‌باشد و همه این موارد از دلایل ایده‌آل بودن و جذابیت این برج برای سرمایه‌گذاران است.

برج نارنجستان ۳ دارای ۲ طبقه منفی برای پارکینگ، انباری اختصاصی برای هر واحد، سیستم اعلان و اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش مجزا برای هر واحد، درب ضد سرقت برای تامین امنیت واحدها، سالن‌های چند منظوره بازی که برای کودکان در نظر گرفته شده است، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، آنتن مرکزی، نورپردازی، محوطه سازی، یک طبقه لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته می‌باشد.

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، را برج نارنجستان ۴ نیز خواهد داشت ولی هنوز تصمیم قطعی برای اضافه کردن امکانات جدید و مدرن‌تر گرفته نشده است.

این هم از اثباتی که در اول مقاله به آن اشاره کردیم و به شما قول دادیم. حالا می‌‌دانید که پروژه نارنجستان چگونه شروع شد و چگونه ادامه یافت. از کیفیت و امکانات هر برج این پروژه مطلع هستید؛ بنابراین راحت می‌توانید تصمیم بگیرید و وارد بازار پر سود این پروژه جذاب بشوید البته با دید کاملا باز!!

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا