كشاورزی و دامپروری

مرغ ۲۰۴۰۰ تومانی از امروز در ۸۰ درصد مغازه ها عرضه می‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران  گفت: قبول داریم که توزیع مرغ در بازار کم بود اما از امروز در سطح وسیعی در بازار توزیع شده است و روزانه هزار تن مرغ در بازار تهران عرضه خواهد شد.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در واکنش به عدم عرضه مرغ در بازار توسط برخی واحد های صنفی و تشکیل صف های طولانی و قطعه بندی و فروش این محصولات به قیمت  آزاد  اظهار کرد: قطعه بندی مرغ در بازار ممنوع است و مرغ در بازار به صورت کامل عرضه می شود که قیمت آن نیز ۲۰۴۰۰ تومان است و از امروز نیز به شکل فراوان در بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: توزیع مرغ از امروز در بازار افزایش یافته است و حداقل در ۸۰ درصد مغازه ها مرغ به قیمت ۲۰۴۰۰ تومان برای عرضه موجود است و مردم به هیچ عنوان مرغ را به قیمت های دیگری خریداری نکنند.

همچنین بخوانید

 رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران تاکید کرد: قبول داریم که توزیع مرغ در بازار کم بود اما از امروز در سطح وسیعی مرغ در بازار توزیع شده است و روزانه هزار تن مرغ در بازار تهران عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

وی در باره اینکه این مرغ ها در چه مراکزی توزیع می شود گفت: مرغ به قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومانی از امروز در تمام واحد های صنفی و میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

یوسف خانی  در واکنش به اینکه برخی واحد های صنفی فروشنده مرغ اعلام می کنند که نمی توانند مرغ را به نرخ مصوب خریداری کنند تا آن را به قیمت مصوب به فروش برسانند گفت: از امروز همه نیاز واحد های صنفی به مرغ تامین می شود و مشکلی برای تامین نیاز آنها وجود ندارد؛ واحد هایی که مرغ برای عرضه ندارند خود برای خرید این محصول مراجعه نکرده اند و اگر مغازه ای گران فروشی کندمرغ آنها در بازار به قیمت مصوب حراج می شود.

وی تاکید کرد: توزیع مرغ در بازار دو برابر شده و از امروز مردم مشکلی برای خرید مرغ به قیمت مصوب نخواهند داشت.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه در صورتی که مردم مرغ به قیمت مصوب در واحد های مشاهده نکردند کجا مراجعه کنند گفت: تمام غرفه های میادین میوه و تره بار مکلف به فروش مرغ به قیمت مصوب هستند و از امروز در ۸۰ درصد مغازه ها مرغ به قیمت مصوب موجود است.

وی اظهار داشت: واحد هایی که مرغ ۳۵ هزار تومانی به فروش می رسانند علاوه بر این که مرغ آنها در بازار حراج می شود جریمه خواهند شد و در صورتی که مردم با شماره تلفن  124 تماس بگیرند به لحظه رسیدگی خواهد شد.

 انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا