بانکبانک و بیمه

مدیرعامل بانک ایران زمین: سال ۱۴۰۰ سال تحول و جهش در بانک ایران زمین است

مدیر عامل بانک ایران زمین، ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی گفت: امسال، سال بسیار مهمی برای بانک ایران زمین است. سال ۱۴۰۰ سال تحول و جهش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ به مشتریان، سهامداران، همکاران و ذینفعان این بانک گفت: ما در چند سال گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد یک ساختار منسجم و پیاده سازی بانکداری دیجیتال، با برنامه ریزی دقیق انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم طبق برنامه با ارائه سرویسهای جدید، تحولی را در صنعت بانکداری ایجاد کنیم.
مدیرعامل بانک ایران زمین، با بیان این نکته که در سالهای اخیر سخترین تحریم های اقتصادی به کشور و صنعت بانکداری تحمیل شده، اظهار داشت: شبکه بانکی سخترین شرایط را در سالهای اخیر داشته است اما یکی از نکات مثبت پیشرفتهای زیاد در این زمان و پرداختن به حمایت از تولید در شبکه بانکی است.
پورسعید افزود: ما در این حوزه سعی کردم با فعال نمودن استانها و سرپرستی های خود به شناسایی واحدهای تولیدی و فعال در تمامی استانهای کشور بپردازیم و با ارائه خدمات مالی مناسب به این واحدها ضمن همراهی با تولید، چرخهای اقتصاد کشور را به حرکت در آوریم.
مدیرعامل بانک ایران زمین، با بیان این نکته که سال ۱۴۰۰ سال تحول و جهش در بانک ایران زمین خواهد بود گفت: سالها تلاش کردیم و به برنامه های خود متعهد بودیم، زیرساختهای زیادی را فراهم کردیم تا بتوانیم تغییراتی اساسی در شیوه ارائه خدمات به مشتریان به خصوص استارتاپ ها و کسب و کارهای نوین ایجاد کنیم.
پورسعید مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را از اولویت‌های بانک ایران زمین دانست و گفت: همکاران من تمام تلاش خود را در این جهت به کار گرفته اند. سال گذشته به جهت بیماری کرونا شرایط ویژه ای در شعب همه بانکها حاکم بود، اما با همه موانع همکاران شعب ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارنامه ای موفق از خود به جای گذاشتند.
پورسعید در پایان گفت امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی همراه با موفقیت و بهروزی برای همه مردم کشور باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا