اقتصاد کلان

۴۶ طرح و پروژه در سیستان وبلوچستان در حال اجراست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حدود ۴۶ طرح و پروژه به ارزش ۵۷۰ میلیارد تومان هم‌اینک در حال اجرا و پایان بوده که یکی از اهداف سفر به سیستان و بلوچستان بررسی آنان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در سفر به سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه  راه‌آهن چابهار به زاهدان پروژه بزرگی بوده که از نظر زیربنا برای استان لازم است در ماه‌های آینده بخش پروژه راه‌آهن زاهدان به خاش افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: با توجه به ماه‌های پایانی دوره خدمت دولت دوازدهم و با توجه به تعهداتی که نسبت به مردم استان داریم  این سفر انجام شد تا آخرین اقدامات برای تکمیل طرح‌ها پیگیری و انجام شود.

وی افزود: حدود ۴۶ طرح و پروژه به ارزش  ۵۷۰ میلیارد تومان هم‌اینک در حال اجرا و پایان بوده که یکی از اهداف سفر به سیستان و بلوچستان بررسی این قسمت است.

وی گفت: ۱۷ هزار واحد مسکونی برای انسان‌های که توانایی مالی ندارند در سیستان و بلوچستان شروع شد و ۱۱ هزار  و ۳۰۰  واحد آن‌ آماده شده که امروز کلید ۵۷۰۰ واحد به ساکنان و صاحبان اصلی تقدیم می‌شود.

نوبخت افزود: بررسی آخرین مسائل سیستان و بلوچستان جزو برنامه‌های سفر امروز به این استان است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا