انرژی

افتتاح یک تصفیه خانه هر دو ماه یک بار در تهران


استاندار تهران گفت: در بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۹۶ بخش‌های آب،محیط زیست،فاضلاب و حمل و نقل مورد توجه است البته در استان تهران از ابتدای دولت یازدهم رسیدگی به این موضوعات را در اولویت قرار داده‌ایم.

به گزارش آرمان اقتصادی، سید حسین هاشمی در بیستمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در شهرستان اسلامشهر برگزار شد،افزود: در استان تهران به دلیل محدودیت‌ها امکان توسعه صنعتی نداریم اما در زمینه صنایع غذایی، فناوری‌های پیشرفته(های تک) و صنایع دانش‌بنیان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه استان تهران رتبه اول را در توسعه بخش کشاورزی دارد تصریح کرد: بخش‌های صنعتی،کشاورزی،گردشگری و خدماتی پتانسیل‌های زیادی در استان تهران دارند.

همچنین بخوانید

هاشمی با اشاره به جمعیت ۱۲ میلیونی استان تهران گفت: در بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۹۶ بخش های آب،محیط زیست،فاضلاب و حمل و نقل مورد توجه است که در استان تهران از ابتدای دولت یازدهم رسیدگی به این موضوعات را در اولویت قرار داده ایم.

استاندار تهران به تصمیمات اتخاذ شده در حوزه تصفیه فاضلاب و پساب صنایع نیز اشاره کرد و گفت: هر دو ماه یک بار یک تصفیه خانه در استان تهران افتتاح می شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، هاشمی در پایان با اشاره به سفرهای رییس جمهور به استان تهران گفت: همه مصوبات اتخاذ شده برای بودجه پروژه‌های سفر رییس جمهور، صد درصد اختصاص داده می شود.

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا