انرژی

افزایش تعرفه پیک بحران در انتظار تصویب هیأت دولت

مدیرعامل توانیر گفت: علاوه بر سیاست‌های پیشگیری برای پایدار ماندن کنترل رشد بار باید سیاست‌های بازدارنده نیز اعمال شود که در حال حاضر افزایش تعرفه پیک بحران در هیأت دولت منتظر تصویب است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدحسن متولی زاده امروز در مراسم هفته نخست پویش هر هفته الف- به-ایران با اشاره به اهمیت موضوع پایدار ماندن کنترل رشد بار اظهار کرد: تحقق این مسئله آرزوی همکاران ما در صنعت برق است که تاکنون با سیاست‌های تشویقی و هماهنگی با مشترکان این کار را دنبال کردیم اما برای اینکه این مسئله مستمر باشد باید به سیاست های تشویقی در کنار سیاست‌های بازدارنده توجه شود.

وی با اشاره به پویش هر هفته الف-ب- ایران گفت: این پروژه ها در تمام استان‌ها آغاز شده و شروع پویش در سال ۱۴۰۰ بیانگر این نکته مهم است که وزارت نیرو به تمام مردم در کل کشور توجه دارد و تمام خدمات را در کل کشور توسعه می دهد.

همچنین بخوانید

وی افزود: سال ۱۳۹۹ سالی بسیار سخت بود چرا که تابستان بسیار گرمی را پشت سر گذاشتیم و در زمستان نیز از نظر تأمین سوخت نیروگاه ها با مشکل مواجه شدیم اما با عنایت خداوند و تلاش همکاران سالی پرافتخار را سپری کردیم.

وی با بیان اینکه همکاران ما در بخش توزیع هم در بخش سازوکار و هم در بخش ساخت و ساز پیشتاز بودند، گفت: سال ۱۴۰۰ نیز سال بسیار مهمی است و صنعت برق برای تحقق فرامین و دستورات مقام معظم رهبری آمادگی کامل دارند و امیدواریم با بودجه تعیین شده شاهد گام های موثری در صنعت برق باشیم.

وی با تأکید بر اینکه خدمت رسانی به روستاها به ویژه عشایر گسترده خواهد شد و برنامه های متعددی را برای عبور موفق از تابستان ۱۴۰۰ در نظر گرفته ایم، گفت: مدیریت بار ادارات، استفاده از پتانسیل برق امید و برخورد با رمزارزهای غیرمجاز از جمله برنام هایی است که برای سال ۱۴۰۰ در صنعت برق در نظر گرفته ایم.

به گفته وی با اجرای طرح برق امید بیش از هفت میلیون مشترک مشمول تخفیف صددرصدی شدند و تعداد مشترکان پرمصرف نیز به دلیل توجه و رعایت مصرف حدود شش درصد کاهش یافت و این آمار بسیار امیدوارکننده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا