بانک و بیمهطلا و ارز

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۷| دلار چند شد؟

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۳۰ تومان است.

به گزارش آرمان اقتصادی، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۳۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۶۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۱۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۳۰ تومان، قیمت یورو ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و ۸۷۰ تومان اعلام شده است.

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و … باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

کاهش قیمت ارز در دو روز ابتدایی هفته با مقاومت عده ای از بازاری‌ها همراه شده و همین امر نیز سبب تغییر مسیر قیمت‌ها در بازار ارز شده است؛ قیمت دلار که تا ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافته بود عصر دیروز در بازار آزاد به ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان هم رسید.

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و … قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،‌ در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۴ هزار و ۴۶۵ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۳ هزار و ۹۸۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۵۵۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۹۸۷ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: سه‌‌شنبه ۱۷  فروردین ۱۱:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۴  هزار و ۴۶۵

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۵  هزار و ۳۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۸  هزار و ۵۵۲

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۹ هزار و ۲۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۸۷۰

قیمت پوند

بروز رسانی: ‌‌‌‌سه‌شنبه ۱۷  فروردین ساعت ۱۱:۳۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۴۰۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۴  میلیون و ۱۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار

بروز رسانی: سه‌‌‌شنبه ۱۷  فروردین ساعت ۱۱:۳۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۶۵ هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۶۱۵ هزار

انس طلا(دلار)

۱۷۳۶

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا