آموزشآموزش کسب و کار

دوره های دکتر میثم شکری ساز و تاثیر آن ها بر موفقیت

همه ما از دوران کودکی در حال آموزش و یادگیری مهارت های جدید هستیم. انسان ها به طور ذاتی علاقه مند به فهم و شناخت نادانسته های اطرافشان هستند. هر چه بیشتر بدانید، تاریکی های جهان برایتان روشن تر خواهد شد و می توانید به واسطه دانشی که دارید سطح و جایگاه خودتان را در جامعه مشخص نمایید.
حتما در کلاس های درسی که در گذشته و دوران مدرسه می رفتید، این جمله را به یاد دارید که می گفتند: “علم” بهتر است یا “ثروت”؟ حقیقت این است که به دنبال علم ثروت نیز خواهد آمد و اگر شما به فرد فرهیخته و آموزش دیده ای تبدیل شوید، راه های بسیاری برای بدست آوردن ثروت و پول بیشتر در مقابلتان به وجود می آید.
البته یادگیری خوب، وابسته به این است که مدرس خوبی در اختیار داشته باشید و او اشتیاق یادگیری را در وجودتان شعله ور نماید. زمانی را به یاد بیاورید که در کلاس امیدوار بودیم استاد یا معلم ما را صدا نکند. ترس ما از غلط جواب دادن و احمق به نظر رسیدن در مقابل همکلاسی ها، یک بازدارنده قوی برای بالا بردن دست هایمان و داوطلب شدن بود.
این موضوع جای تأسف دارد، چرا که مشارکت در کلاس اتفاق نمی افتد و مفاهیم به خوبی برای دانش پذیران جا نمی افتد. اما چاره کار، کمک گرفتن از مدرسین حرفه ای، بنام و خبره است. در این مقاله می خواهیم شما را با یک انسان موفق که البته مهارت بسیاری در تعلیم و تربیت جوانان دارد آشنا کنیم. آن شخص کسی نیست جز میثم شکری ساز که آوازه بلندی را در شاخه های گوناگون مدیریتی، علمی، پژوهشی، کارآفرینی و … دارد.

میثم شکری ساز و دوره های بی نظیرش را می شناسید؟
دکتر میثم شکری ساز یک فرد توانمند در تمامی عرصه های زندگی است. او که در فروردین ماه ۱۳۶۵ متولد شده، دوران جوانی پرباری داشته است. میثم شکری ساز در سال ۱۳۹۶ به عنوان کارآفرین برتر کشور و همچنین مدیر شایسته فناوری اطلاعات شناخته شد. او که در زمینه های فعالیتش همواره خوش درخشیده است، در کنار اینکه مدیر عامل هلدینگ پارس پندار نهاد، موسسه آموزش مجازی پارس و چندین مجموعه دیگر است، مدرسی بی نظیر و انسان ساز نیز می باشد.
دوره های دکتر میثم شکری ساز که به صورت کارگاه های آموزشی فوق العاده برگزار می شوند به شرح زیر است:
۲۵ راز موفقیت
آموزش هدف گذاری
تسخیر قلب مشتری
بازاریابی و فروش
اصول و مبانی مدیریت
ارتباط موثر
حقوق تجارت کسب و کار
فنون فروش و مذاکره
مهارت های زندگی
مدیریت منابع انسانی
تبلیغات خلاق
و…
میثم شکری ساز با تحصیلات دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران و همچنین کارشناسی مهندسی صنایع، جزو نخبگان و فرهیختگان کشورمان است که می خواهد با نشر دانش در جامعه، بر شمار جوانان موفق و افتخار آفرین کشور بی افزاید. ناگفته نماند که او مشاوری حرفه ای در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. با این اوصاف، اگر در  دوره های دکتر میثم شکری ساز شرکت کنید، می توانید تجارب ارزشمند او را که در طی سال های طلایی زندگی اش کسب کرده را بیاموزید و ر زندگی از این آموخته ها استفاده کنید.

همچنین بخوانید

شیوه آموزش در دوره های میثم شکری ساز چگونه است؟
روش های آموشی این مدیر موفق، بسیار استراتژیک و مبتنی بر تحقیق است. او شرکت کنندگان در دوره های خودش را توانمند می کند تا مسیر خوشبختی و موفقیت را بیابند. مثلا در دوره ۲۵ راز موفقیت، روش های هیجان انگیز و جالبی برای موفق شدن در همه زمینه ها به شما آموزش داده می شود و یا در دوره تسخیر قلب مشتری، صاحبان بیزینس ها، علاقه مندان به بازاریابی و فروش، کسانی که تجارت می کنند و یا علاقه مندان به این دوره به خوبی یاد می گیرند که چطور مشتریان را برای خرید محصولات یا خدمات مجاب کنند.
فراموش نکنید که باید در آموزش هر دوره ای بهترین روش ها بکار گرفته شود. تمرین و تکرار بسیار صورت گیرد و درک کاملی از مفاهیم صورت گیرد. تمامی این موارد در دوره های دکتر میثم شکری ساز وجود دارند و خالی از لطف نیست اگر با برخی دستاوردهای ایشان در امر آموزش آشنا شوید.
گوشه چشمی به موفقیت های آموزشی میثم شکری ساز
این مدیر جوان که تنها ۳۴ سال دارد، دارنده گواهینامه مدیریت کسب و کارMBA مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است. همچنین گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 ازDNV هلند و گواهینامه دوره آموزش عالی حقوق تجارت و داوری را نیز کسب کرده است.
دکتر میثم شکری ساز سال هایی از عمر گرانبهای خود را صرف تدریس ارتباطات و مهارت های زندگی، اصول و مبانی مدیریت کسب و کار، تدریس حقوق تجارت و کسب و کار، تدریس در موسسه آموزش عالی نجف آباد و المهدی اصفهان، تدریس فنون فروش و مذاکره، ارتباط موثر، تبلیغات خلاق و … کرده است. همچنین او سابقه همگاری با دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد و بسیاری مراکز آموزشی کشور را دارد. بنابراین می توانید از بار علمی و نبوغ آموزشی او استفاده نمایید و به فرد سرشناسی در زندگی شخصی و اجتماعی خود تبدیل شوید. چرا که هرگز برای تغییر در رویه زندگی و دنبال کردن سر منشاء موفقیت ها دیر نیست.
چیزی که مشخص است و به وضوح در کارنامه فعالیت های این مدیر لایق، کارآفرین برجسته و معلم دلسوز دیده می شود، سراسر تلاش و پشتکار است. بنابراین اگر شما هم به دنبال ساخت فردایی بهتر و زندگی عالی برای خود هستید، می توانید با حضور در دوره های ارائه شده توسط او به این اهداف خود برسید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا