ارتباطات و فناوري اطلاعات

ایرانسل در خصوص تخریب دکل تلفن‌همراه این شرکت در بابل اطلاعیه‌ داد

در پی تخریب دکل ارتباطی ایرانسل در حاشیۀ شهر بابل، که با هدف از بین‌بردن و حذف دکل ارتباطی سایت ایرانسل در حاشیۀ این شهر صورت گرفت، ایرانسل اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از ایرانسل، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند، پیش از بامداد روز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فرد یا افرادی ناشناس، با هدف حذف دکل ارتباطی سایت ایرانسل در حاشیۀ شهر بابل، اقدام به آسیب رساندن به این سایت کرده‌اند.

همچنین بخوانید

این فرد یا افراد، با آسیب به بخشی از فنس‌های حفاظتی، وارد سایت شده و تمامی مهره‌های اتصال به فوندانسیون مربوط به دو پایۀ دکل و بخشی از مهره‌های متعلق به پایۀ سوم را باز کرده‌اند، که این امر، منجر به بروز حادثه و سقوط این دکل در نخستین ساعات بامداد امروز شده است.

خوشبختانه با توجه به قرار گرفتن این دکل در زمین‌های کشاورزی، این اقدام غیر انسانی، فارغ از وارد کردن خسارت زیاد به تجهیزات سایت ایرانسل، صرفاً با آسیب به بلوک‌های سیمانی زمین‌های کشاورزی همراه بوده است.

تیم‌های فنی این اپراتور، به محض قطع ارتباط این دکل با شبکه بر اثر وقوع این حادثه، با حضور در محل، نسبت به ایمن‌سازی و پیگیری برای جابه‌جایی تجهیزات حادثه‌دیده، اقدام کرده‌اند.

ایرانسل نیز با اطلاع این حادثه به مراجع انتظامی و قضایی و تشکیل پرونده با حضور نمایندگان آن‌ها در محل حادثه، پیگیری برای شناسایی و برخورد با عامل یا عوامل بروز این حادثه را آغاز کرده است.

ایرانسل همواره با اتخاذ تدابیر مختلف، در پی آن است که از وجود بالاترین سطح ایمنی در سایت‌های ارتباطی خود اطمینان حاصل کند و در این مورد هم به دنبال آن است که پیگیری و برخورد با عامل یا عاملان این حادثه، فتح‌بابی برای مقابله با اقدامات مشابه مجرمان در فضای خدمات‌رسانی همۀ خدمتگزاران صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات کشور شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا