ارتباطات و فناوري اطلاعات

ویژه‌برنامه‌های رمضانی «لنز» اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های تلویزیون اینترنتی «لنز» ایرانسل برای رمضان ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آغاز رمضان‌المبارک ۱۴۴۲ هجری قمری، تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود، برنامه‌های ویژه‌ای را با اشتراک رایگان تدارک دیده است.

بر این اساس، شبکۀ «لنز و ماه» همچون سال گذشته، به پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و… می‌پردازد. همچنین «لنز فیلم» عنوان شبکۀ ویژۀ فیلم و سریال لنز است که در ماه مبارک رمضان، از افطار تا سحر، فیلم‌ها و سریال‌های جدید و ویژه‌ای متناسب با حال و هوای این ماه پخش می‌کند.

همچنین بخوانید

لنز ایرانسل همچنین طی همکاری با مجموعۀ «هیئت آنلاین»، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی را در قالب شبکۀ اختصاصی، برای علاقه‌مندان پخش می‌کند. طرفداران موسیقی لنز نیز می‌توانند در این ماه مبارک، مجموعۀ ویژۀ مناسبتی، شامل، نواهای مذهبی، مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان را در لنز بشنوند.

علاوه بر موارد فوق، برنامۀ ورزشی «محوطۀ جریمه»، با موضوع فوتبال و حواشی آن، در ماه مبارک رمضان، به صورت ویژه در شبکۀ «لنز اسپورت» برای علاقه‌مندان به برنامه‌های ورزشی پخش می‌شود.

لنز ایرانسل همچنین برنامه‌های طنز و سرگرمی ویژه‌ای را برای ماه مبارک رمضان و نیز یک شگفتانه برای عید سعید فطر تدارک دیده است که جزئیات آن به زودی به اطلاع مخاطبان برنامه‌های این اپلیکیشن خواهد رسید.

اپلیکیشن لنز، (Lenz.ir) تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… ، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند. از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا