ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

یک برنامه دیگر به گورستان اپلیکیشن‌های گوگل اضافه شد

گوگل نسخه های اندروید و iOS اپلیکیشن شاپینگ را تا پایان ژوئن تعطیل می کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، این اپلیکیشن در واقع نسخه برنامه ای تب شاپینگ بود و به کاربران امکان می داد با استفاده از اکانت گوگل خود خرید کنند.

پس از این که XDA Developers کلمه “غروب” را در کد اپلیکیشن شاپینگ مشاهده کرد، گوگل به ۹to۵ Google تایید کرد که نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن تا پایان ژوئن تعطیل خواهد شد و کاربران به وب سایت شاپینگ هدایت خواهند شد. یک سخنگوی گوگل گفت: تا چند هفته دیگر ما اپلیکیشن شاپینگ را دیگر پشتیبانی نخواهیم کرد. همه امکاناتی که این اپلیکیشن به کاربران عرضه می کرد، در تب شاپینگ موجود خواهد بود.

همچنین بخوانید

هر زمان که کاربران یک محصول را در گوگل جست و جو کنند، تب شاپینگ در جست و جو و نتایج خرید نمایان خواهد شد. همچنین کاربران می توانند با مراجعه مستقیم به shopping.google.com اقلام مورد نیازش را پیدا کنند. گوگل حتی در حال آزمایش فورمتهای دیگر مانند امکان خرید مستقیم از یوتیوب ویدیو است.

اگرچه کاربران زیادی از این اپلیکیشن استفاده می کردند اما احتمالا برای جبران هزینه نگهداری آن کافی نبوده یا دستکم سودآور نبوده است. هیچ یک از فروشندگانی که در اپلیکیشن گوگل شاپینگ حضور داشتند، درباره این اپلیکیشن صحبت نکرده یا آن را تبلیغ نکرده بودند.

بر اساس گزارش انگجت، این اپلیکیشن چند ماهی بود که قابل دسترس شده بود اما برخی از کاربران گزارش کرده بودند پیام “مشکلی پیش آمده است” را مشاهده کرده اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا