انرژی

۵۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری وزارت نیرو در هفته دوم پویش

شش پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۵۱۴.۵ میلیارد تومان در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران، امروز در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، از شش پروژه آماده افتتاح در این سه استان، سه پروژه برای خوزستان، دو پروژه سهم استان سیستان و بلوچستان و یک پروژه نیز در استان مازندران به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری خواهد رسید.

سه پروژه آماده افتتاح صنعت برق در استان خوزستان شامل “فاز اول پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن”، “پست ۱۳۲ کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن” و “پست ۱۳۲ کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن” است که در شهرستان‌های دزفول، ماهشهر و شوش با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی افتتاح خواهد شد.

همچنین بخوانید

بر این اساس، پروژه‌های “فاز چهارم آب شیرین‌کن زاهدان” و” آبرسانی به ۲۰ روستا” جهت تامین آب پایدار و سالم ۵ هزار و ۱۸ نفر جمعیت تحت پوشش در دو شهرستان تفتان و زاهدان، دو پروژه آماده افتتاح در استان سیستان و بلوچستان است.

همچنین افتتاح “سد لاستیکی لاریم” با حجم مخزن یک میلیون مترمکعب و ۴۰ هکتار وسعت دریاچه تنها پروژه آماده افتتاح در استان مازندران است که فردا با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح می‌شود.

ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا