امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

توزیع گوشت تنظیم بازاری برای ماه رمضان شروع شد

یک مقام مسئول گفت:  با آغاز ماه رمضان در یک سامانه در همه استان‌ها عرضه گوشت و برنج به قیمت تمام شده را انجام می دهد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام، سجاد امیر زادگان، مدیر شبکه توزیع شبکه هوشمند ستاد فرمان اجرایی امام (ره) گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان سامانه «هست اینجا» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه استان‌ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی عرضه می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر عرضه این محصولات در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این محصولات شامل گوشت گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار تومان همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت ۲۴.۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام (ره) با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود و مردم برای تهیه آن می‌توانند به سامانه هست اینجا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود آن را از فروشگاه‌های معرفی شده در سامانه دریافت کنند. بر این اساس برای هر کد ملی امکان خریداری ۳۰ کیلوگرم برنج و ۳ کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت‌های یاد شده فراهم شده است.

به گفته این مقام مسئول این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا