صنعت، معدن، تجارت

فهرست مقررات مخّل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت به هیات مقررات زدایی اعلام شد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: فهرست عناوین مجوزها، رویه ها و مقررات مخل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت و راهکارهای پیشنهادی اصلاح آنها به وزارت اقتصاد و دارایی جهت طرح در هیات مقررات زدایی ارسال شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شاتا، سعید زرندی اعلام کرد: فهرست عناوین مجوزها، رویه ها و مقررات مخل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت و راهکارهای پیشنهادی اصلاح آنها به وزارت اقتصاد و دارایی جهت طرح در هیات مقررات زدایی ارسال شد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با عنایت به نامگذاری سال­ جاری و در راستای تحقق شعار مانع ­زدایی از حوزه تولید و در خصوص “لغو مجوزهای دست­ و پا گیر و تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای ضروری برای فعالان اقتصادی فهرست عناوین مجوزها، رویه­‌ها و مقررات بیرونی (برون‌ دستگاهی) که موجب وقفه و اخلال در صدور مجوزهای حوزه صنعت، معدن و تجارت شده­اند جهت طرح در هیات مقررات­زدایی ارسال شده است.

وی افزود: این فهرست با همفکری و نظرخواهی از فعالان تولیدی و اقتصادی و تشکل های بخش خصوص ، خانه های صنعت، اتاق بازرگانی و دیگر انجمن ها تهیه شده است.

زرندی در ادامه توضیح داد : ۹ مورد در بخش صنعت، ۵ موضوع در بخش معدن و ۵ مورد در بخش صنوف در این لیست به همراه پیشنهاد اصلاح آن دیده شده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت : این فهرست ، موضوعاتی بود که در اختیار هیات مقررات زدایی می باشد و سایر موضوعات دیگر برای مانع زدایی در سطوح بالاتر دنبال می شود.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا