گردشگری

ویزای کار کانادا

در خصوص ویزای کاری کانادا و مهاجرت کاری به این کشور خبرهای خوبی به گوش میرسد:
به نقل از اداره ی مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی این کشور: دیگر افرادی که دارای JOB OFFER معتبر هستند وبا visitor visa در خاک کانادا اقامت دارند مجبور به ترک خاک کانادا و بازگشتن به این کشور جهت فعال کردن ویزای کاری خود نیستند.
یعنی دیگر زمانی شما در خاک کانادا ورود پبدا کرده اید ملاک پایان انقضای مدت زمان اقامت موقت شما نخواهد بود.
برای اطلاع بیشتر از تازه های مهاجرتی کشورها و دریافت مشاوره میتوانید با دفتر مهاجرتی ویزا آتلانتیس تماس حاصل فرمایید.
مهاجرت به کانادا از طریق کار یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به این کشور است , فایده ای که میتوان برای مهاجرت از طریق کار در نظر گرفت داشتن درآمد از بدو ورود به این کشور همزمان با اقامت میباشد.
پس دیگر نگران پوشش مالی خود نخواهید بود.
یکی از مهم ترین و مشهور ترین این برنامه ها اکسپرس اینتری کانادا میباشد که یک برنامه فدرال است که منجر به اقامت دائم میشود و دارای سیستم امتیاز بندی منحصر بفردی است. ، میتوانید کل اطلاعات مورد نیاز خودرا از سایت ویزا آتلانتیس بدست آورید.
اما اگر بدنبال ویزای کا کانادا از طریق مهارت و تجربه ی خود هستید یک برنامه ی ساده تر را امتحان کنید برنامه مهاجرت آتلانتیک.
اما اگر یک نویسنده ی با ذوق یا یک مربی بدنساز پرتلاش هستید و یا شایدم صاحب گالری هنری کوچکی در ایران میتوانید از طریق خود اشتغالی ویزای کار کانادا را کسب کنید که فقط به ۲ سال سابقه یکار و دیپلم بعلاوه ی تسلط قابل قبول بر زبان نیاز دارید.
تعداد راه هایی که برای رسیدن به اقامت و ویزای کار کانادا وجود دارد بیشتر و خلاقانه تر از چیزی است که حدس میزنید پس اگر فکر میکنید این برنامه مناسبتان نیست را در این مطلب پیدا نکردید ابتدا از سایت ما دیدن کنید ، در غیر اینصورت برای دریافت پیشنهاد با ما تماس بگیرید.

ویزای کار قطر
قطرثروتمند است، و پیشرفت اقتصادی عالی و چشمگیری در دهه های اخیر پیدا کرده , به شکلی که نیروی کاری موجود در این کشور دیگرجوابگوی نیازهایش نیست به همین جهت نیز در حال حاضر جایگاه های شغلی زیادی را با شرایط خیره کننده به افراد در سراسر دنیا پیشنهاد میدهد.
در حال حاضر مرزهای این کشور بروی خارجیان بدلیل شیوع ویروس کرونا بسته است اما برای شروع پروسه ی مهاجرت و تخمین اینکه آیا شرایط شما مناسب برای اخذ ویزای کاری قطر میباشد یا خیر میتوانید از همین امروز دست بکار شوید ، هرچه باشد مهاجرت پروسه ی زمانبری است.
اما چه چیزی باعث میشود افراد متقاضی ویزای کار قطر باشند نه کانادا، آلمان یا هر جای دیگری …
ویزای کاری قطر چه امتیازی با خود دارد؟
ویزای کار ارزانترین راه مهاجرت به قطر است
داشتن درآمد ارزی بلافاصله در بدو ورود
دستمزدی بسیار بالاتر در مقایسه با بعضی کشورها
نقل و انتقال آسانتر پول برای ایرانیان
نزدیکی به ایران
برای دریافت ویزای قطر شما حتما باید یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما در این کشور داشته باشید اما اگر پیگیر مهاجرت به قطر بوده باشید میدانید کاریابی در قطر به سادگی کشورهای دیگر نیست و قطعا دفاتر یا منابعی که این کار را برای متقاضیان انجام میدهند دارای منابع مختص خود در قطر هستند.
تیم کاریابی بین الملی ویزا آتلانتیس با داشتن کارگذارانی در این کشور بطور اختصاصی بر روی اخذ ویزای کار قطر کارمیکند ، از این رو با اطمینان به شما میگوییم آماده ی خدمت گذاری در این خصوص هستیم.
ویزای کار اروپا
میرسیم به پر مزیت ترین ویزا در این میان ویزای کاری اروپا ، هم امکان :
سفر به تمام کشورهای حوزه ی اتحادیه اروپا
هم درآمد ارزی از بدو ورود
هم امکان تحصیل و کار برای همسر و فرزند زیر ۱۸ سال فرد میباشد.
هم امکان اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال
اما اخذ ویزای اروپا از چه طریق ممکن است ؟ job offer و سایت‌های کاریابی و خود اشتغالی است.
که هرکدام شرایط خاص خودرا برای اقدام میطلبند.
در حال حاضر کشورهای اسپانیا, پرتغال, یونان , مالتا و آلمان بهترین کشورها برای اقدام به مهاجرت از طریق کار میباشد.
سخن آخر
هر کدام از این کشورها با توجه به شرایط مختلفی که دارند، انتخاب‌های خوبی برای اقامت و کار هستند. هر کشوری با توجه به تاریخ خودش، نسبت به بعضی کارها علاقه مندی بیشتری دارد و نسبت به بعضی از آنها کمتر.
اینکه کدام کشور اروپایی جهت اقدام برای ویزای کاری مناسب شماست را شرایط مهاجرتی شما تعیین میکند.
اگر فکر میکنید واجد الشرایط دریافت هرکدام از ویزاهای نامبرده هستید میتوانید با کمک گرفتن از تیم ویزا آتلانتیس مسیر مهاجرتی خود را بسازید.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا