بورسبورس اوراق

شاخص بورس در هفته سوم معاملاتی ۱۴۰۰ هم کاهشی بود

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۶هزار و ۵۵۲واحد کاهش، معادل ۰.۵۲ درصد افت کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان هفته‌ سوم معاملاتی امسال طی ۵روز معاملاتی تعداد ۱۶میلیارد و ۸۴۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۵۷هزار و ۶۴۷میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۶۸۹هزار و ۹۰۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۵.۳۱ درصد رشد، ۱۳.۶۶ درصد افت و ۴.۳۸ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۲۱۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۵هزار و ۵۹۲میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲.۴۵ درصد افت و ۱۰.۱۸ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۷فروردین ماه با ۶هزار و ۵۵۲واحد کاهش، معادل ۰.۵۲ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۴۳هزار و ۳۵۹واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۲۶۵۶واحد کاهش، معادل ۰.۶۱درصد افت کرد و رقم ۴۳۴هزار و ۴۵۸واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶هزار و ۹۸۵واحد افت به رقم ۹۰۸هزار و ۹۹۲واحد و شاخص بازار دوم با ۵هزار و ۶۷۶واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۱۷هزار و ۵۷۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۷۶ درصد افت شاخص بازار دوم با ۰.۲۲ درصد کاهش همراه شدند.

انتهای پیام/

 
 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا