بورسبورس اوراق

"حکشتی" به سود رسید

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۶۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۳۰ ریال اعلام شده بود، از سودسازی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با سرمایه ثبت شده ۱۶ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۳۶۵ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۱۱ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۱۰ هزار و ۱۵۸ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود “حکشتی” در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، زیان هر سهم را مبلغ ۳۰ ریال و زیان خالص را ۴۸۵ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوره یاد شده، با کاهش ۶ هزار و ۷۶۷ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال به ۲۴ هزار و ۴۷۳ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این تغییری نکرد و معادل ۶۳۱ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال محاسبه شد.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ خریدار یا فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا