بورسبورس اوراق

"وصنا" ۶۳۴ ریال به هر سهم اختصاص داد

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۶۳۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۷۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۵۶ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران با سرمایه ۲ هزار و ۷۰۰  میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۷۱۱ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۳۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۵۶ درصدی برخوردار است.

همچنین بخوانید

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۹۶ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۴ هزار و ۱۶۴ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود “وصنا” در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۷۸ ریال و سود خالص را ۴۸۱ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در دوره یاد شده، با کاهش ۳ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال به ۱۹ هزار و ۹۳۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با کاهش ۲۰۰ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال معادل ۶ هزار و ۱۰۲ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال محاسبه شد.

وصنا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۷۰۴ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۲۷۴ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا