بورسبورس اوراق

مروری بر عملکرد "وبیمه"

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۷ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۴۱ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه با سرمایه ثبت شده ۲ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یاد شده، مبلغ ۱۸۹ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۱ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۸۳ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۸۲۹ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود “وبیمه” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۷ ریال و سود خالص را ۵۴ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یاد شده، با کاهش ۱۷۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال به ۳ هزار و ۲۴۹ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳۷۰ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۲۳۸ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال محاسبه شد.

وبیمه” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۲۹ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۶۲۲ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۹۳ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۸۸ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا