صنعت، معدن، تجارت

اهدای ۴۵۰ کپسول اکسیژن توسط واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی

اراک- رئیس سازمان صمت استان مرکزی اظهار کرد: با مشارکت واحدهای صنعتی و معدنی مرکزی ۴۵۰ کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد.

همچنین بخوانید

سعید جعفری کرهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نیاز استان مرکزی در تأمین کپسول اکسیژن برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، گفت: با توجه به شیب بالای ابتلاء به کرونا در کشور و استان مرکزی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان نیاز جدی به کپسول اکسیژن برای درمان بیماران مبتلا به کرونا دارند به همین دلیل سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مرکزی همچون دفعات قبل اقدام به تأمین ۵۰ کپسول اکسیژن ۱۰ کیلوگرمی تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار داد.

وی ادامه داد: علاوه بر کپسول‌های اکسیژن ۱۰ کیلوگرمی تعداد ۱۰۰ کپسول اکسیژن ۴۰ کیلوگرمی نیز خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه صنایع استان همواره به رسالت اجتماعی خود عمل کرده و مشارکت خوبی در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا داشته‌اند، تصریح کرد: همچنین این سازمان با یاری گرفتن از صنایع استان تعداد ۲۵۰ کپسول اکسیژن ۴۰ کیلوگرمی به صورت امانی تا زمانی که کمبود تأمین کپسول اکسیژن حل شود در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار داد.

وی ادامه داد: علاوه بر کپسول‌های امانی ۵۰ کپسول ۴۰ کیلوگرمی توسط شرکت صنایع معدنی استان خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار گرفت و با توجه به فراخوانی که سازمان و صنعت و معدن استان مرکزی به صنایع استان برای تأمین کپسول اکسیژن زده است قرار است روزهای آتی تعداد کپسول‌های بیشتری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار گیرد.

جعفری در پایان با اشاره به اقدامات این سازمان در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا در قالب توزیع بسته‌های غذایی در میان محرومین و اشتغالزایی در قالب طرح «مردم کنار مردم»، بیان کرد: از تمامی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان دعوت می‌شود تا با پیوستن به «پویش مهربانی سلامت» در راستای یاری کادر بهداشت و درمان استان برای مقابله با کرونا گام بردارند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا