بورسبورس اوراق

درج شرکت سرمایه‌گذاری استان قزوین در بورس تهران

شرکت سرمایه گذاری استان قزوین با سرمایه ۵۹,۵۳۶ میلیارد ریال با نماد «وسقزوین» به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از مدیریت پذیرش اوراق بهادار، در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹و آیین ­نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب چهارم مرداد ۱۳۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹هیئت پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه‌­گذاری استان قزوین به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه ­گذاری استانی و پانصد و هشتاد و هفتمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه­‌گری­‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسقزوین، Vaseghazvin» در فهرست نرخ­های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه­‌گذاری استان قزوین از تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تحت شماره ۱۱۸۰۹ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) افشا شده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا