بانکبانک و بیمه

قهرمانی بانک اقتصادنوین در المپیاد بانکی


نمایندگان بانک اقتصادنوین در نخستین المپیاد کارکنان بانک‌های کشور در دو رشته “حقوق بانکی” و “مبارزه با پول‌شویی” مقام اول را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، نخستین المپیاد کارکنان بانک‌های خصوصی کشور با هدف شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان کشور در حوزه مالی و بانکی برگزار شد و تیم‌ها و نفرات برتر آن مشخص شدند.

براساس نتایج اعلام شده از سوی کمیسیون امور آموزشی بانک‌ها در المپیاد کارکنان شبکه بانکی کشور، اعضای تیم بانک اقتصادنوین موفق شدند مقام پنجم تیمی را در بین بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کسب کنند، ضمن اینکه نمایندگان این بانک در دو رشته حقوق بانکی و مبارزه با پول‌شویی نیز به مقام قهرمانی انفرادی دست یافتند.
در این رقابت فاطمه خواجه‌پور از شعبه فلکه گاز شیراز در درس حقوق بانکی و معصومه محمدی از شعبه دارآباد در رشته مبارزه با پول‌شویی مقام اول را کسب کردند. 
مرحله نهایی این المپیاد پس از چندین ماه رقابت درون بانکی و انتخاب نفرات و استعدادهای برتر شبکه بانکی با حضور نمایندگان بانک‌های اقتصادنوین، آینده، کارآفرین، پارسیان، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، گردشگری، مؤسسه اعتباری کوثر، مؤسسه اعتباری ملل، دی، انصار، سینا، ایران زمین و قوامین، ۱۲ مرداد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا